onsdag 4. mai 2011

{ventetida}

Denne LOen har ligget lenge i baktankene mine, har bare ikke helt visst hvordan jeg ville ha den. Inntil jeg oppdaga photoscape - genialt til å sette sammen bilder til collage! Dette ble dermed en såkalt hybrid-LO, en kombinasjon av digitalt scrappa (bildene er satt sammen digitalt og så printet ut i 20x20 cm), og vanlig scrappa. Mønsterarket fra Maja Design er så fantastisk nydelig i seg selv, at jeg hadde ikke lyst til å overøse det med pynt, syns det holdt med et hjertecharms festa i ei sløyfe oppe i ene hjørnet på bildet. Har egentlig lyst til å få med hvilke uke hvert bilde er tatt i, men litt usikker på hvordan jeg evt skal gjøre det, så blir med tanken foreløpig - ukene står skrevet på baksida så jeg husker det til en genial idé dukker opp :)

Takk for at du titter! Lene :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar