torsdag 5. mai 2011

Søster Erling

sketch33.jpgDette var første oppgaven i skisse-o-mania på scrapping.no som jeg deltok i. Siden jeg jo liker så godt å bruke skisser, kan man jo like gjerne kombinere det. Ikke alltid jeg klarer å bruke skissen akkurat da, men her passet det perfekt! :D 

Da min bestemor døde, arvet jeg symaskinen etter henne. Begynner å bli en god del år siden, men pga studier har jeg ikke fått tatt den fram før i høst, og da fungerte den ikke skikkelig. Endelig fikk handymannen min den opp å gå igjen i vinter, og den brukes på pretty much ALT jeg lager for tida. Dette er første LOen jeg brukte symaskina på, og det er så gøøøøy! :D Det bakerste mønsterarket på høyresiden og nederst, har jeg laget selv med et stort hjertebakgrunnsstempel og Distresspute i fargen Broken China, og arket jeg har brukt bak bildene og sirkelen bak tittelen er også fra Tim Holtz. Ikke 100% sikker, men tror det største mønsterarket er fra BoBunny

En liten close-up på tittelen, siden den ikke kommer så godt fram på hovedbildet. Den andre sirkelen rundt tittelen er laget med Liquid Pearls

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar