mandag 23. mai 2011

Adorable

For en gangs skyld en LO uten skisse! Bare elsker dette bildet, av Lille som holder forsiktig rundt pappas fingre - er noe sart og fredfullt over det som ikke kan beskrives med ord.. Veldig enkelt pynta med ark fra Staples (Binders) som er sydd på med symaskina, og det er også blonden. Alfabetet er Washington fra QK, som jeg først stansa ut med frokostbladingkartong for å stive opp bazzilen litt ekstra. Både bazzilen og mønsterarket har fått en dusj med glimmermist i fargen pearl. Syns det ble litt nakent uten blomster, så etter mange runder havna jeg til slutt på noen Prima hydrangeas (Føler jeg bruker disse til alt, tror jeg må kjøpe flere..) med perler i midten som jeg farga med blå Promarker. Den største fikk en rose farget med blå glimmermist i midten. 


Ha en flott dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar