torsdag 9. juni 2011

who is the pope?

Her kommer mitt bidrag til ukens skisse hos Skissedilla :)

Jeg har brukt mønsterark fra My Minds Eyes som jeg rufsa godt til og reiv litt i før jeg sydde fast til bazzil med sikksakk-søm. Festa washitape under revnene i mønsterarket så det så ut som den stakk ut fra arket under, pluss litt  mellom bildene og revna. Bildene er pussa med sandpapir, og skrivepanelet har også fått en runde før jeg stempla Magnolia sitt "Loveletter" med vannmerkepute fra Distress, og gikk over med PanPastels. Det er her disse virkelig kommer til sin rett - blir jo riktig så magisk. Bare viktig at blekket får tørke før du setter i gang, blei noen mislykka forsøk før det virkelig satt..litt synd siden den første blei finest før jeg ødela den.. Thickers fra Making Memories og bokstavklistremerker fra Adornit. Klokke-rubons'en og sølvfugl og fuglebur fra Nille

Beklager dårlige bilder, kameraet mitt er ikke helt samarbeidsvillig for tida.. :(







Takk for at du titter :)

1 kommentar:

  1. Nyyydelig og gjennomført løsning på skissa! Likte godt de duse fargene i tittelen og at du hadde brukt ulike. Herlig bilde av en søt kar!

    Takk for at du deltar med oss

    Lula

    SvarSlett