lørdag 4. juni 2011

Fullt fokus

Her er mitt bidrag til Skissedilla's skisse #114 . En skikkelig reste-LO endte dette opp med å bli, både mønsterark og blomster er hentet fram fra restene og skuffa med ting jeg ikke bruker (den har vokst jevnlig hele tiden, kan jo ikke kvitte seg med noe - tenk om man får bruk for det rett etterpå liksom..) La en maske fra Prima over Bazzilen før jeg spraya over med glimmer mist, og samme fargen er brukt på bokstavene og swirlen, som er grungeboard fra Tim Holtz malt med crackle paint.. Mønsterarket med skriftmønster var hvitt, før det fikk en omgang med distressputene mine, har brukt shabby shutters over hele, og la litt ekstra skygge med peeled paint rundt kantene. Mens arket fortsatt var fuktig etter distressen, krølla jeg det godt sammen og retta det ut igjen, før jeg sydde det fast i kartongen. Panelet under bildene er også sydd, rufsa og sverta. Perlebrad fra Storyteller og halvperler fra eBay 
Takk for at du titter

1 kommentar:

  1. Så nydelig. Digger mistbruken og detaljene i hjørnene.

    Takk for deltagelsen.

    SvarSlett