lørdag 18. juni 2011

discover

Her kommet bidraget mitt til Skissedillas skisse#116. Digger dette bildet av Lille (bare noen uker gammel) og morfar som titter inn stuevinduet. Masse nye elementer på denne LOen som jeg ikke har brukt før.. For det første er det noen fargevalg jeg vanligvis rygger unna: oransje - tror faktisk dette er første gang.. Det er jo så stilig når jeg ser andre bruker det.. Ei oransje stripe i t-skjorta pappa har på seg på bildet, ga endelig ei åpning for å prøve!

Det andre nye elementet er ostekluten.. må teste ut litt før jeg blir helt enig med den, men det blir ikke siste LOen jeg tar i bruk ostekluten på! Perlegreina er det siste nytesta elementet, den er sjøllaga med ståltråd og perler. Ikke spesielt vanskelig, men en må tåle såre fingre ei stund i etterkant..

Må fortsatt jobbe litt med den kraftkartongen.. den er jo veldig stilig, men syns liksom det får et vintagepreg som jeg ikke er helt fortrolig med.. Ellers er som vanlig glimmermisten med, denne gangen i English Ivory på arket, og Blue Skies på ostekluten. Rammen rundt bildet er stemplet med Primastempel på mønsterark fra restebunken.  Rubons-swirlen på sida er fra Nille mens blingen var ei stripe med krystaller som er klippet fra hverandre og plassert etter mønster fra Bazzil-swirlsjablong. Blingen på rubons-en er plassert i ender på swirlen.

Blomstene er plukket fram fra ziplock-posen min med resteblomster, leita fram alle oransje blomster jeg kunne finne, sammen med noen olivengrønne og halvperler i midten. Knapper i samme farger som går igjen på resten av LOen (blå, grønn, hvit og oransje), 



takk for at du titter :)

2 kommentarer:

  1. Herlig Lo, lekker ramme rundt bildet og likte veldig godt måten du har satt opp teksten!!

    SvarSlett
  2. Så stilig. Digger bildet og fargebruken her. Skjønner hva du mener med kraft kartong. SLiter med det samme selv.

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett