onsdag 18. mai 2011

Ferdigflytta og ny LO

Endelig er jeg kommet på plass på nye plassen, og i går kveld fikk jeg testa den ut også! Fikk med ett mye mindre plass å boltre meg på, men desto større sannsynlighet er det for at den kanskje klarer å holdes nogen lunde i orden..? Var jo også en god anledning til å få sortert ut litt av alle tingene, og det var jo ikke rent lite.. bare i mønsterpapir har jeg 7,7 kilo.. det burde i grunn holde for ei stund.. :p Så da går utfordringa i å være flink å bruke de papirene jeg har, istedenfor å kjøpe nytt.. Dette kan bli spennende!

Siden plassen var ny, syns jeg det var på tide å prøve noe nytt også, så da gårsdagens program var ferdig, satte jeg meg ned og plukka fram et mønsterark med masse fine og sterke farger. Jeg bruker aller mest blått, hvitt og grønt, så rødt var forholdsvis nytt i LOsammenheng.Syns det passa godt med litt farger til to ellers relativt mørke bilder. Brukte denne skissen fra skissedilla som inspirasjon, og blei i grunn rimelig fornøyd med resultatet. 

Spraya med grønn Glimmer Mist på hvit bazzil og klipte ut skyer etter mal fra et annet mønsterark jeg fant. Sola titter fram bak skyene, som et symbol på "solstråle", syns det blei en god match! ;)
Bokstavene er farget med promarker "sunflower". 



Dette er mitt bidrag til scrappekammeret  's utfordring # 30 
Ha en flott dag! :)

1 kommentar:

  1. Flott LO av en liten solstråle! Passet så godt med den sola!
    Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret!

    SvarSlett