tirsdag 24. mai 2011

17. mai

Skulle tro det vi har skippa hele sommeren og gått rett på høsten, for her er det skikkelig ruskevær ute!  Perfekt vær for å scrappe i, når Lille sover så klart.. Verandastolene blåser veggimellom ute på verandaen, regnet bøtter ned i enorme mengder. Hver årstid har sin sjarm, og jeg elsker egentlig høsten. Å kunne tenne masse lys, og kose seg med noe varmt i koppen mens det stormer ute er toppen av kos.. Men ikke før vi har hatt sommer liksom.. Hadde jo noen fantastiske dager rundt påske, men da var jo så klart mannen på jobb, ikke helt det samme da nei.. 

Når jeg først var i gang med å printe bilder her om dagen, printa jeg noen bilder fra 17. mai også. Ble tatt et par bilder av meg og Lille, og hele lille familien min som jeg syns var så fine, og Lille var jo så staselig i dress og lilla slips! Brukte denne gamle skissen fra Skisse-o-mania som utgangspunkt.. litt utenfor komfortsonen min, så jeg er ikke 100% fornøyd med den, men ikke direkte misfornøyd heller.. ;) 
Fant mer ark i restebunken min (den minker litt for hver dag!), stempla med kantstempler fra Kaiser Craft (litt skeivt, men pytt sann!) og hjørnestempel fra Kreativ Hobby, pluss puncha med layered arch kantpuncnfra Martha Stewart. Dymoen er med, og thickersene er vinylthickers som er fargelagt med promarker. (Liker egentlig ikke disse vinylthickersene, syns de fester så dårlig, så kommer nok ikke flere slike i hus nei! Men må jo prøve å få brukt opp de to pakkene jeg allerede har) En siste finish og liten detalj  var perfect pearls her og der på kantstempelet



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar