tirsdag 3. mai 2011

album til lillegutt!

Det blir lite kortlaging for tida siden jeg (ENDELIG) er godt i gang med album til lillegutt, så i tida framover skal jeg prøve å legge ut litt LOs også. Jeg er veldig glad i å bruke skisser, enten som inspirasjon eller brukt slavisk. Jeg er ingen kronologisk scrapper - scrapper det jeg føler for der og da, men for tida blir det veldig mye lillegutt. Har en plan om å få scrappa Thailandsturen vi hadde for noen år siden også, men det kommer i ei litt anna rekke..

Første ut er en LO jeg laga nå i helga, 
etter følgende skisse fra skisse-o-mania09 på scrapping.no-forumet:








og slik ble resultatet:

en liten close-up på smådetaljer; sikksakk-søm rundt tittelpanelet, Martha Stewart Monarch Butterfly kantpunch og Primablomst med halvperle og glitterlim.



Takk for at du tittet! :) Lene 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar