onsdag 1. juni 2011

Såpebobler

Lille er sååååå nysgjerrig på såpeboblene som kommer dalende tilsynelatende fra løse lufta, og spesielt spennende var det da ei stor boble kom rett mot ham.. Måtte jo bare foreviges, og så klart scrappes! Brukte Magnolias mursteinsstempel som bakgrunn, og bildet har fått et panel av restepapir som jeg sverta med charcoal-chalk. Washitapen er med, og Primablomster med halvperler i midten. Tittelen er en font jeg printet ut; "se på" klippet jeg ut, fargela innerste felt med promarker og limte på med 3D-puter, mens "såpeboblene" har jeg skrevet over fra utskrifta (slik iallefall jeg pleide å gjøre "i gamledager", med å tegne hardt etter mønsteret på baksiden av teksten og sverte det over på arket). Washitapen festet jeg over teksten etter at jeg hadde gjort ferdig tittelen, og gikk over med tusjen på nytt.. Såpeboblene er trykt ut med quickutzdies fra restepapirbunken. Har hevet meg på pebbles-bølgen også, er jo bare morro og anvendelig!


 konsentrert, hihi 

takk for at du titter, ha en fin dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar