søndag 5. juni 2011

Luring

Her kommer en veldig enkel LO, etter skisse fra SOM. Har ikke nødvendigvis behov for å stæsje den full av alt mulig slags dilldall, spesielt ikke når bildene tar så mye plass om de gjør på denne. Åsså gjør jo Lille nok av det allerede på bildene, der han ligger under stuebordet og smugspiser på ei lakrispute som han fikk tak i, og var fornøyd etterpå - klissete fra topp til tå..

Syns alle LOene jeg ser for tida har innslag av vimpler, og at det gir en leken effekt, så da måtte jeg så klart prøve meg. Vil nok gjøre det litt annerledes neste gang, men en gang må da være den første for alt :) Alt av mønsterark er resteark (syns jeg er flink jeg, kun brukt av restebunken de siste ukene!), rufsa til og sverta (med unntak av vimplene), mens thickersene er fra Making Memories.


Ha en fin dag 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar