fredag 22. juni 2012

Brandsøyåsen

Klassen var på fjelltur sammen med fadderklassen før skoleferien tok til, og vi kunne ikke vært heldigere med været! Strålende sol fra omtrent skyfri himmel, men likevel ikke så varmt at det blei for tungt å gå. Bildet er tatt på toppen med fantastisk utsikt utover den herlige byen vår. Etter fire år som fastboende her i byen, var det virkelig på tide at jeg kom meg opp.. :p Her er bildebeviset, scrappa etter skisse fra jentene hos Skissedilla

Er ei stund siden jeg fikk i hus kaffestempelet til KristinL fra Kreativ Hobby, men pga mange forskjellige ting som har skjedd i det siste, har jeg ikke fått montert og tatt det i bruk før nå.. merker at det kan bli en av mine store musts, SÅ utrolig anvendelig! Ellers har jeg brukt washitape, Tim Holtz hønsenetting-stempel og Primaemballasje som bakgrunn, elsker emballasje som er så forseggjort at man kan bruke det som pynt! :D Har også brutt shoppestoppen min littegrann denne måneden, og fått i hus noen flasker med Dylusions-spray.. LOVE THEM!!! Ikke så mye brukt her, kun snurreblomsten oppe til høyre som har fått seg et par klatter.

3 kommentarer:

  1. This is my cup o'tea - love the "clean cluster".
    Gorgeous photo ;)
    Big hugs,
    Nora

    SvarSlett
  2. Veldig fin og "ren" LO, Lene! Nydlig med blomstene nedi hjørnet av bildet.Og stilig med stemplene. Tusen takk for deltakelsen. Ha en fin dag :)Brit

    SvarSlett
  3. Oooh yes! the 'clean cluster ' is great :)

    SvarSlett