lørdag 4. februar 2012

I walk alone

Her er en nesten helt rein Tim Holtz-LO! Etter inspirasjon fra en youtube-video om å lage egne bakgrunner med Distress stains, fikk jeg løsninga på det som har vridd kreativiteten min i det siste.. utfordringa lå i at jeg ikke eier en eneste Stain.. enda.. hehe.. Istedet brukte jeg distressputene mine. Hovedfargen (antique linnen) dro jeg hele puta over arket, mens svertinga - i vintage photo, tea dye og weathered woods - ble gjort med svamping. Hjørnestemplene er stempla med brun Staz on og embossa med klart embossingpulver. Det samme gjelder mursteinstempelet. Tittelen, nøkkelen og nøkkelhullet er Grungeboard som er dabba hvitt og sverta med distress weathered wood, mens tagen fikk gjennomgå med sverting og misting, og til slutt stempla. Tagen og hyssingen er det eneste som ikke er Tim Holtz (hvis jeg ikke har glemt noe).

Ville så gjerne framheve bildet, men etter utallige gjennomganger av mønsterarkbunken min, fant jeg ikke noe som ligna det jeg hadde i tankene.. Er jo egentlig genialt å lage sjøl, åsså er det en fin måte å få brukt stemplene litt på også - det syns jeg er vanskelig!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar