søndag 19. mars 2017

3 år dere! :)

Project Life i Norge fyller 3 år, believe it or not! I tradisjon tro så har vi jubileumsopplegg i år og, og denne gangen ville sjefen ha bilde av mobildekselet vårt, favorittfrukt/-bær og favorittsnop.. Dette har hun satt sammen til et inspirasjonsbilde til hver av oss, som vi skulle ta utgangspunkt i for å lage vårt bidrag til jubileumet.. 

mitt inspirasjonsbilde ser altså slik ut


og mitt resultat av inspirasjonen ble en vårside inspirert av naturtemaet på mobildekselet mitt. 
de to 3x4-kortene er fra Prismatic-kitet til Becky, mens tittelen er stempla med alfabetstempel fra Papirdesign (en av mange jubileumspremier i år :D). Etter tips fra en youtube-film som jeg tilfeldigvis kom over en gang, så begynner jeg med midterste bokstav i hvert ord slik at det blir så midtstilt som mulig, genialt tips som jeg har brukt MASSE!

4x4-kortene er hjemmelaget. Det er helt vanlig hvit kartong som jeg har brukt Brusho på, og overlays med stickers fra MAMBI og chipboard som jeg ikke finner produsentnavn på.. 

Håper jubileumstradisjonen vår gir deg masse inspirasjon og lyst til å være med oss å feire :D Vi har så masse flotte premier å gi vekk at vi bobler over! Du får ett lodd i potten for hvert bidrag du leverer inn hos Project Life i Norge, og hvis du kommenterer dette innlegget pluss jubileumsinnlegget til de andre bloggjentene så får du enda ett lodd! :)

13 kommentarer:

  1. Så flott PL side...herlige kort du har laget altså...skikkelig fine :)

    SvarSlett
  2. Nydelig nydelig PL side , kjempefine de korta du har laget

    SvarSlett
  3. En herlig vårlig side! Flotte farger :) Smash er også mitt favorittgodteri....!

    SvarSlett
  4. Veldig flotte kort du har laget. Likte godt de 4x4-kortene..
    Jeg lot meg inspirere av ditt bidrag har og lastet opp en til konkurransen. Takk for inspirasjon.

    SvarSlett
    Svar
    1. tusen takk :) så gøy! Må ile inn å sjekke når jeg får tid :D

      Slett
  5. Dette må ein jo sjølvsagt være med på :) Gratulerer til dekan alle med 3 årsdag, kjekt de lager til ein slik konkurranse! OG ikkje minst flott side du har laga til! Stilig bruk av kort og overlays og pynt, mange gode ideer og denne tar eg med meg til eget bruk ;)

    SvarSlett
  6. Flott vårfrisk side. Likte så godt de kortene du hadde lagd. Gleder meg til å ta fatt på inspirasjonsbildet ditt :)

    SvarSlett
  7. Stilig side! Gle meg til det blir vår no😊 Stilig med korta du har laga sjølv og med overlays, stilig👍😊

    SvarSlett
  8. nydlig side. med nydlige kort du har lagd. og flotte detaljer.

    SvarSlett
  9. Flotte heimelaga kort i ei fin PL-side :)

    SvarSlett
  10. GRatulerer med treårs jubileum ^_^ Flott side, og gøy å se hjemmelagede kort!

    SvarSlett
  11. Great site with great details. I like the phone cover.
    black magic to attract lady

    SvarSlett
  12. Hi
    Very nice details, keep up the good work.Vashikaran for Husband

    SvarSlett