søndag 30. desember 2012

topp 10 fra 2012

Gjentar fjorårets avslutning og tar en topp 10-liste for 2012. Har ikke blitt mye scrapping siste halvåret pga studier ved siden av jobb, men desto mer effektiv var jeg første halvåret :D Her kommer mine 10 egne favoritter fra året som har gått, i helt tilfeldig rekkefølge :) har egentlig noen LOer til liggende som jeg ikke får lagt inn pga datatrøbbel, så de får ligge til ny pc komme i hus i 2013 ;) 

Et av mine favorittbilder av Lille <3 br="br">

Den fantastiske poseringa av min kjære sønn iført favoritt"hatten" sin er bare gull verdt! Blir nok ikke siste gangen disse bildene blir scrappet nei! 

Tur på Brandsøyåsen en flott vårdag med klasse og fadderklasse :)

Meg og tantefrøkna mi

åååååh, those memories.. tida går så altfor fort!

på krabbetur i herlige sydenvarmen :)

<3 p="p">

 litt clean and simple med uttesting av dylusions :D (hvem hadde trodd dette bildet var tatt på en solrik dag i juli..?

litt kreativ bruk av hyssing og stempler :)

restebruk og herlige ansiktsuttrykk :)

Godt nyttår til alle. Takk for det gamle og velkommen til det nye! :)

13 kommentarer:

  1. Oi...her var det mye flott ! :)
    Mange jeg har som favoritter også.
    Gleder meg til å se mer i 2013 :)

    Ønsker deg et Godt Nytt År ! :)

    SvarSlett
  2. Mycket fint har du gjort under året! Älskar dina baby-LO-er!

    Gott nytt år till dej och de dina!

    SvarSlett
  3. Mange flotte LOer! Og den siste er bare superkul!

    SvarSlett
  4. Så mange flotte loer du har funnet frem!
    Ønsker deg et riktig godt og kreativt år :o)

    SvarSlett
  5. Herlige LOer du har på listen din!
    Godt nytt år til deg og dine!!

    SvarSlett
  6. For en herlig stil du har :) Flotte LOer!! Gleder meg til å se mer fra deg fremover. Og jeg ønsker deg et fargerikt og kreativt 2013!!

    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  7. Her var masse flott! Likte veldig godt vakker loen. Hærlige farger, og lekkert pyntet med alle blomstene:)
    Ønsker deg et godt nyttår!

    SvarSlett
  8. Så utrolig mye fint du har laget! Nydelige sider!

    Likete kjempegodt den øverste siden!

    SvarSlett
  9. Her var det veldig mange flotte lo'er :)
    Min favoritt må være "vakker", sååå fint
    med alle blomstene ♥

    Ønsker deg et spennende og kreativt 2013.

    SvarSlett
  10. Underbara LO-er med riktigt fina foton!

    SvarSlett
  11. Tusen takk for kommentar på bloggen min.
    Kjekt at du likte kjærestekortet. Det ble jeg også veldig fornøyd med :D

    Utrolig masse fint på din topp 10 liste også. Likts spesielt godt Melkeskvett LOen. Jeg har litt svakhet for sommerfugler.

    SvarSlett
  12. Så mange fine layouter du har laget! Synes den huskeloen var artig og kreativ. Godt nytt scrappeår!!

    SvarSlett