søndag 3. juni 2012

en blåbærfarga sinnatagg

(Driver å tester ut blogg og enkel bilderedigering på mobilen, hadde gjort bloggingen såååå mye enklere :D Derfor beklager jeg litt dårligere bilder enn vanlig denna gangen)

Har vært på flyttefot de siste ukene, og scrapperommet begynner så smått å komme i orden. Endelig i gang med scrappinga igjen også, herlig å forville seg inn i papirverdenen igjen, og som vanlig så liker jeg skissene inne hos Skissedilla!

Ukas skisse resulterte i denne LOen av lillegullet med skikkelig blåbærtryne.. Har prøvd meg på hjemmelagde snurreblomster, og jammen meg var det ikke litt kjekt også! :D har også gravd fram noen av de aller første clearstamp-platene jeg kjøpte og gitt dem en begynnende renessanse, poststempler og kråker er jo helt i gata for tida!



Materialliste:

Mønsterark fra Papier scrapbooking
Snurreblomster laga av restepapir
Gardeniablomst fra Papirloftet
Diverse blomster fra Kort og godt og Prima
Hjemmefarga tag med stempler
Hjemmefarga hugsnug-bånd
Thickers og minialfa
Rosebånd
GlimmerMist og Color wash
Gesso
Liquid pearls

1 kommentar:

  1. For ei herlig løsning på skissa! Tusen takk for at du deltar!

    SvarSlett