fredag 17. februar 2012

trappetroll

Papirdokkene feirer ettårsdag i februar, og feirer hele måneden med forskjellige utfordringer, og slikt liker vi! :D Denne er laget til en bildeinspirasjonsutfordring, der hovedfargene var svart og oransje (og jammen meg vant jeg ikke også!) Jeg tok et dykk i restepermen min, og jammen meg dukka det ikke opp noe oransje! :D De svarte panelene bak er inspirert av en LO jeg så for ikke så lenge siden (men som jeg ikke husker hvor jeg så hen), og oppsettet er - om ikke direkte lifta, så iallefall inspirert av - lift me up-finalen på scrapping.no.


Mønsterark fra restepermen
MayaMist
Filtthickers
Halvperler
Frosk rub-on fra Melissa Frances
Pebbles fra xmonic
Hydrangeas fra Wild Orchids Craft (med malingssplætter)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar